ďťż

W katalogu wyszukano 5001 haseł

 
Nie wiecie co mogło się stać ,ze podczas połączenia osoby rozmawiające ze mna przez telefon z ledwością mnie słyszą?? Natomiast ja słyszę je normalnie. Dzieje sie tak od 2 dni .Nie zmieniałam nic w ustawieniach... Co mogło być przyczyną ??...

 
Take the list of the best porn sites plus some sites may have access to a login password Kachaite has referred alive.

DOWNLOAD...

 
Pozwolę sobie zadać nieco lamerskie pytanie. Czy jest możliwe (w jakikolwiek sposób) przeprowadzenie transferu pomiędzy K510I a kompem z W98SE? Chodzi głównie o zdjęcia.

Z góry serdeleczne dzięki.

P.S. Prosze tylko bez dowcipów w...

 
Co zrobić by mieć więcej niż jeden numer? Np.Era i Orange. Gdzie tzreba iść by mieć 2 numer??? Pomużcie!...

 
Hllo,

ich habe es per e-mail bekommen, wenn es jemand braucht, dann koennt ihr es verwenden....

 
Szybka piłka:

jaki telefon w tej sumce?
Myślałem o SPV C500/C550/C600(co różni c550 od c600? cena jest ta sama)...

 
W moim telefonie, nagle ni stąd ni zowąd nawalił alarm wibracyjny. W ustawieniach jest wszystko ok, jest zaznaczone, żeby był alarm wibracyjny włączony.
Co się stało? Może ktoś wie co mam zrobić?
Iść do naprawy? Niestety, nie mam gwarancji. Kupiłam go z...

 
Elo mam problem gdy ostatnio cos wgrywalem do komurki ( kabel dcu-11) to potem nie chcialo ladowac
Normalnie podlaczam kabel do ladowania nic sie nie dzieje (po 30 razach bylo napisane ladowanie optymalne) ale i tak sie nie laduje czyli ze cos laczy ale nie wiem czy to...

 
ALCATEL Z OBRACANA KAMERA

TYLKO YU>>>>>>>>>>>>

http://s7.bitefight.pl/c.php?uid=74042...

 
czy jest możliwoś zdjęcia obudowy w tym modelu telefony jesli tak to jak to zrobic...??...

 
Mam problem taki gdyz po wgraniu dzwonka mp3 do komórki nie moge go ustawic jako BUDZIK, gdyz wogole go nie odtwarza w przeciwienstwie ze standardowymi dzwonkami (lecz mozna go odtworzyc w multimediach) dodam jeszcze ze moja motka ma softa od E1. Gdyby ktos wiedzial jak...

 
LOTTO
Hello, My name is Barry Salzman. One day I woke at in the morning and became a millionaire, real millionaire. I’m a lotto player and I’ve been playing lotto for several years. And I got my lucky ticket. I had some luck and matched 4+1 numbers to win a $10,000...

 
TYLKO U NAS TAKIE CUDO

http://s7.bitefight.pl/c.php?uid=74042...

 
ile moge wziac za tel - sony ericson W300i , uzywam go pol roku , bez simlocka ??? doradzcie, pozdro...

 
Chce kupić nowy telefon zastanawiam się nad Nokią N80 a N95 może mi ktoś coś podpowiedzieć??...

 
Witam mam problem ponieważ nie mogę wgrać żadnej apllikacji, tematu ani gry na telefon nokia E60. Wyskakuje mi " format pilku nie obsługiwany" NIe wiecie co może byc????...

 
Czy w tym telefonie jest możliwość ustawienia dźwięku na sms inny niż te podstawowe?? Bo niestety nie znalazłem takiej opcji :/ z góry dzięki za pomoc...

 
Witam serdecznie.Mam wyzej wymieniona karte w tym samsungu e250.Sprawa jest taka.Nie mam kabla do niego tak wiec radze sobie inaczej,wkladam micro SD do adaptera,wsadzam do odtwarzacza mp3 i zrzucam sobie muzyczke.Jednakze jak wsadze spowrotem do telefonu karte to...

 
Witam jak zmienic oodowe w motoroli v3x... prosze o pomoc moze ma ktos jakies zdjecia lub filmik... jestem totalnie zielony w tym temacie i bardzo prosze o pomoc.... pozdrawiam bardzo serdecznie i gorąco.......

 
Witam ...Obecnie posiadam sprzęt UFS-3 Tornado. Pilnie potrzebuje programów do ściągania simlocka z Siemensów ... z góry dziekuje...

 
Witam. Nie wiem czy umieszczam ten post w dobrym miejscu jak coś to proszę o przeniesienie.

Chodzi mi o to że jakiś rok temu niestety skradziono mi telefon dokłądnie Nokie 6030. Poszedłem oczywiście na policję no i odziwo telefon się znalazł
lecz w...

 
i was looking for nieka arreola, but i already find it here nieka arreola...

 
jw

 
Gdzie są ustawienia wap w NOKII 7650, (szukam w ustawieniach i są tylko ustawienia sieci, a w nich wybór sieci i informacje o sieci)?
Jak się je zmienia...

 
Hi all!
Will get is the pill finger that we don't buy vaigra! A gain pill order who swallow fourteen buys foreran directly toward her. Trade take thou also get, nor order your above their lucas.
Among those buys scanter than a buy phentermine for lap and...

 
Witam.Ostatnio kupiłem sobie telefon Nokia 5310 Music Red...
No i jeżeli to jest telefon muzyczny to powinien być głośny...
Ale telefon jest w 100% sprawny,nowy i nie uszkodzony...
A jeśli mam ustawiona na Maxa głośność (mam też...

 
Motorola V3 z calym zestawem (ladowarka, bateria, zestaw sluchawkowy, papiery, swietne aluminiowe pudelko ktorego nigdzie w Polsce nie dostaniesz). Telefon bez simlocka polskie menu !!
Cena jaka mnie interesuje za CAŁY zestaw to jedynie 200zł
GG...

 
Witam serdecznie
zakupiłem dzisiaj nokie 5300 nowa na gwarancji i jest w tym problem ze nie pokazuje mi sie ta sygnaturka z liczba kresek zasięgu nie wiem co jest próbowałem coś kombinować w ustawieniach ale nic z tego nie wszyło brat ma taki sam telefon i jemu sie te...

 
A co lepiej kupic tę NOKIE N95 czy np. Sony Ericsson w990i lub Sony Ericsson P990i Chciałbym kupić telefon z GPRSem lub jakis inny mogel cos takiego jak wyzej....



Strona 1 / 1731 , 2, 3, 4, 5 ... 173