But I still search for Your sweet lips...
Wielka Gra jest całoroczną grą adresowaną przede wszystkim do drużyn starszoharcerskich i wędrowniczych.
W trakcie gry drużyny będą musiały dotrzeć w 8 niebanalnych miejsc i odszukać w każdym z nich tajny znak. Komplet znaków utworzy hasło, dzięki któremu będzie możliwe zwycięstwo w ostatnim etapie gry.
Droga do każdego punktu będzie wyzwaniem samym w sobie – oprócz wyprawy harcerze będą musieli wykazać się sprytem, inteligencją i wiedzą, by wiedzieć dokąd pójść.
Co miesiąc na stronie internetowej Hufca, w stanicy Hufca i na www.ktk.fora.pl/lokalizacje,21 będą publikowane wskazówki do miejsc ukrycia tajnych znaków.
Tajny znak będzie zawsze czerwony i w towarzystwie oznaczenia „WG13”.
Drużyny mogą wykonywać zadania w dowolnie wybranym przez siebie terminie. Jedynym ograniczeniem drużyn jest czas – na dotarcie do każdego punktu jest miesiąc.
Poza tym dozwolone jest korzystanie z komunikacji miejskiej, pociągów, samochodów, samolotów, balonów, czołgów, rowerów, przewodników, książek, Internetu, porad wróża Macieja i wszystkiego innego co tam sobie tylko drużyny wymyślą.
Bez znaczenia jest kolejność w jakiej drużyny dotrą do punktu w danym miesiącu (tak samo punktowane jest wykonanie zadania na początku jak i na końcu miesiąca).
Gra rozpoczyna się 15 września.
Do 14 października, będzie możliwe zdobycie punktów na pierwszym punkcie. Każdego 15. dnia kolejnych miesięcy będzie otwierał się kolejny punkt (jednocześnie zamykał będzie się punkt poprzedni). Aby zdobyć punkty za odnalezienie tajnego znaku należy przesłać go sms'em organizatorowi w okresie, w którym dany punkt jest otwarty.
Po zamknięciu danego punktu na forum będzie publikowany tajny znak w nim ukryty. W ten sposób wszystkie drużyny biorące udział w grze będą odkrywały hasło, ale nie wszystkie zdobędą za to punkty.
Drużyny mogą korzystać z podpowiedzi, które ułatwi dotarcie do miejsca ukrycia tajnego znaku. Skorzystanie z podpowiedzi, będzie wiązało się z przyznaniem drużynie punktów ujemnych.
Do gry zgłaszają się drużyny (nie ma możliwości wystawienia 2 lub więcej
patroli z jednej drużyny). Zgłaszać do gry należy się tutaj:
http://www.ktk.fora.pl/regulamin-i-punktacja,17/zgloszenia-do-gry,81.html
Każde zadanie może być wykonywane przez dowolną ilość harcerzy z drużyny. Każde zadanie może być wykonywane przez innych harcerzy z drużyny.
Do gry nie są potrzebne karty patroli, za to przyda się aparat fotograficzny (wystarczy w telefonie komórkowym) i latarki.
Za napisanie ilustrowanej zdjęciami relacji drużyny będą zdobywać dodatkowe punkty. Ostatnie zdjęcie każdej relacji powinno przedstawiać drużynę u celu wyprawy – przy tajnym znaku.
Relacje należy publikować na forum KTK w terminie: od momentu zamknięcia punktu do końca miesiąca, w którym kończy się czas na dotarcie do tego punktu, czyli termin na wykonanie pierwszej relacji to 15-31 października, itd.
Przedwczesne opublikowanie relacji, będzie skutkowało dyskwalifikacją drużyny.
Relacje należy zamieszczać na forum Koła Turystów Kampinoskich:
www.ktk.fora.pl/relacje,18 na którym trzeba się zarejestrować, jako nazwę użytkownika podając nazwę drużyny.
Przykładowe relacje z wypraw KTK:
www.ktk.fora.pl/zapowiedzi-i-relacje-wycieczek-ktk,13
Uczestnicy gry oceniają relacje z wypraw innych uczestników. Dla każdego miesiąca organizator będzie zakładał osobny temat w dziale "głosowanie":
http://www.ktk.fora.pl/glosowanie,20/
Drużyny oraz organizator w odpowiednim temacie będą przyznawać punkty (pomocnicze) relacjom innych drużyn - pierwsza (3 pkt.), druga (2 pkt.) i trzecia (1 pkt.). Trzy drużyny, których relacje zdobędą największą ilość punktów (pomocniczych) zostaną nagrodzone dodatkowymi punktami (zgodnie z regulaminem gry) wliczanymi do punktacji generalnej.
Drużyny będą mogły oddawać głosy od 1. do 7. dnia miesiąca zaczynającego się po upłynięciu czasu na publikowanie relacji włącznie, czyli głosować na relacje z pierwszego miesiąca będzie można w terminie 1-7 listopada 2013 r.
Stopień trudności gry oraz zmienna ilość punktów możliwych do zdobycia co miesiąc powoduje, ze nawet drużyny nie zaczynające rozgrywki od początku maja szanse na wygraną.
Gra jest całkowicie bezpłatna, drużyny będą ponosiły jedynie koszty transportu i ewentualnych plakietek (jeśli wyrażą chęć ich posiadania).
Co miesiąc na forum będzie publikowana aktualna punktacja drużyn.
REGULAMIN
Celem gry jest jej wygranie. Zwycięzca może być tylko jeden. Grę wygrywa drużyna, która zdobędzie największą ilość punktów i poda tajne hasło.
W przypadku dwóch lub więcej drużyn, które zdobędą ilość punktów plasującą je na pierwszym miejscu, zwycięzcę wyłoni rzut monetą lub kością.
W kwestiach spornych głos rozstrzygający ma organizator.
Uczestnictwo w grze oznacza akceptacje jej regulaminu.
Gra odbędzie się, jeżeli udział w niej zgłoszą przynajmniej 3 drużyny.
Punktacja:
10 pkt. – odnalezienie znaku
5 pkt.* – najlepsza relacja z wyprawy
4 pkt.* – drugie miejsce w kategorii relacji z wypraw
3 pkt.* – trzecie miejsce w kategorii relacji z wypraw
2 pkt.* – terminowe zamieszczenie relacji z wyprawy
-2 pkt. – skorzystanie z podpowiedzi
* relacja bez zdjęcia uczestników wyprawy z tajnym znakiem – 0 pkt.
Drużyny są zobowiązane do oceniania relacji innych drużyn (głosowania). Zabronione jest głosowanie na własną relację.
Nie wzięcie udziału w głosowaniu będzie skutkowało nie przyznaniem drużynie punktów za jej relację z wyprawy.
Przedwczesne opublikowanie relacji z wyprawy skutkuje dyskwalifikacją.
Drużyny mogą korzystać z podpowiedzi dowolną ilość razy.
Dodatkowe punkty będą do zdobycia w ostatecznej rozgrywce, po zakończeniu etapu wypraw.
Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyznania pierwszego miejsca w kategorii relacji z wypraw.
Każda drużyna jest zobowiązana podać organizatorowi numer telefonu, za pomocą którego będzie się z nim kontaktować. Organizator zignoruje próby kontaktu z innych niż znane mu numerów telefonów. Drużyny będą kontaktować się z organizatorem w poniższych przypadkach:
– w celu uzyskania podpowiedzi,
– w momencie odnalezienia tajnego znaku (potwierdzenie odnalezienia – SMS'em).
Organizator poda numer kontaktowy w momencie zgłoszenia się drużyny do gry.
Nagrody:
Dla zwycieskiej drużyny przewidziane sa:
– nagroda ufundowana przez Komende Hufca Warszawa-Wola,
– haftowana szarfa przypinana do proporca drużyny,
– 30% talon rabatowy na usługi firmy Talia (hp://tiny.pl/h3mf4).
Uczestnicy w trakcie gry są zobowiązani do przestrzegania przepisów obowiązujacego prawa oraz Prawa Harcerskiego. Organizator nie odpowiada za nieprzestrzeganie wyżej wymienionych zasad. W trakcie gry każda drużyna musi mieć pełnoletniego opiekuna, który odpowiada za uczestników.
Dodano 30 IX 2013 r.:
Organizatorem gry jest Koło Turystów Kampinoskich.
Dodano 20 X 2013 r.:
Drużyny są zobowiązane do oceniania relacji innych drużyn (głosowania). Zabronione jest głosowanie na własną relację.
Nie wzięcie udziału w głosowaniu będzie skutkowało nie przyznaniem drużynie punktów za jej relację z wyprawy.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl natalia97.keep.pl
W trakcie gry drużyny będą musiały dotrzeć w 8 niebanalnych miejsc i odszukać w każdym z nich tajny znak. Komplet znaków utworzy hasło, dzięki któremu będzie możliwe zwycięstwo w ostatnim etapie gry.
Droga do każdego punktu będzie wyzwaniem samym w sobie – oprócz wyprawy harcerze będą musieli wykazać się sprytem, inteligencją i wiedzą, by wiedzieć dokąd pójść.
Co miesiąc na stronie internetowej Hufca, w stanicy Hufca i na www.ktk.fora.pl/lokalizacje,21 będą publikowane wskazówki do miejsc ukrycia tajnych znaków.
Tajny znak będzie zawsze czerwony i w towarzystwie oznaczenia „WG13”.
Drużyny mogą wykonywać zadania w dowolnie wybranym przez siebie terminie. Jedynym ograniczeniem drużyn jest czas – na dotarcie do każdego punktu jest miesiąc.
Poza tym dozwolone jest korzystanie z komunikacji miejskiej, pociągów, samochodów, samolotów, balonów, czołgów, rowerów, przewodników, książek, Internetu, porad wróża Macieja i wszystkiego innego co tam sobie tylko drużyny wymyślą.
Bez znaczenia jest kolejność w jakiej drużyny dotrą do punktu w danym miesiącu (tak samo punktowane jest wykonanie zadania na początku jak i na końcu miesiąca).
Gra rozpoczyna się 15 września.
Do 14 października, będzie możliwe zdobycie punktów na pierwszym punkcie. Każdego 15. dnia kolejnych miesięcy będzie otwierał się kolejny punkt (jednocześnie zamykał będzie się punkt poprzedni). Aby zdobyć punkty za odnalezienie tajnego znaku należy przesłać go sms'em organizatorowi w okresie, w którym dany punkt jest otwarty.
Po zamknięciu danego punktu na forum będzie publikowany tajny znak w nim ukryty. W ten sposób wszystkie drużyny biorące udział w grze będą odkrywały hasło, ale nie wszystkie zdobędą za to punkty.
Drużyny mogą korzystać z podpowiedzi, które ułatwi dotarcie do miejsca ukrycia tajnego znaku. Skorzystanie z podpowiedzi, będzie wiązało się z przyznaniem drużynie punktów ujemnych.
Do gry zgłaszają się drużyny (nie ma możliwości wystawienia 2 lub więcej
patroli z jednej drużyny). Zgłaszać do gry należy się tutaj:
http://www.ktk.fora.pl/regulamin-i-punktacja,17/zgloszenia-do-gry,81.html
Każde zadanie może być wykonywane przez dowolną ilość harcerzy z drużyny. Każde zadanie może być wykonywane przez innych harcerzy z drużyny.
Do gry nie są potrzebne karty patroli, za to przyda się aparat fotograficzny (wystarczy w telefonie komórkowym) i latarki.
Za napisanie ilustrowanej zdjęciami relacji drużyny będą zdobywać dodatkowe punkty. Ostatnie zdjęcie każdej relacji powinno przedstawiać drużynę u celu wyprawy – przy tajnym znaku.
Relacje należy publikować na forum KTK w terminie: od momentu zamknięcia punktu do końca miesiąca, w którym kończy się czas na dotarcie do tego punktu, czyli termin na wykonanie pierwszej relacji to 15-31 października, itd.
Przedwczesne opublikowanie relacji, będzie skutkowało dyskwalifikacją drużyny.
Relacje należy zamieszczać na forum Koła Turystów Kampinoskich:
www.ktk.fora.pl/relacje,18 na którym trzeba się zarejestrować, jako nazwę użytkownika podając nazwę drużyny.
Przykładowe relacje z wypraw KTK:
www.ktk.fora.pl/zapowiedzi-i-relacje-wycieczek-ktk,13
Uczestnicy gry oceniają relacje z wypraw innych uczestników. Dla każdego miesiąca organizator będzie zakładał osobny temat w dziale "głosowanie":
http://www.ktk.fora.pl/glosowanie,20/
Drużyny oraz organizator w odpowiednim temacie będą przyznawać punkty (pomocnicze) relacjom innych drużyn - pierwsza (3 pkt.), druga (2 pkt.) i trzecia (1 pkt.). Trzy drużyny, których relacje zdobędą największą ilość punktów (pomocniczych) zostaną nagrodzone dodatkowymi punktami (zgodnie z regulaminem gry) wliczanymi do punktacji generalnej.
Drużyny będą mogły oddawać głosy od 1. do 7. dnia miesiąca zaczynającego się po upłynięciu czasu na publikowanie relacji włącznie, czyli głosować na relacje z pierwszego miesiąca będzie można w terminie 1-7 listopada 2013 r.
Stopień trudności gry oraz zmienna ilość punktów możliwych do zdobycia co miesiąc powoduje, ze nawet drużyny nie zaczynające rozgrywki od początku maja szanse na wygraną.
Gra jest całkowicie bezpłatna, drużyny będą ponosiły jedynie koszty transportu i ewentualnych plakietek (jeśli wyrażą chęć ich posiadania).
Co miesiąc na forum będzie publikowana aktualna punktacja drużyn.
REGULAMIN
Celem gry jest jej wygranie. Zwycięzca może być tylko jeden. Grę wygrywa drużyna, która zdobędzie największą ilość punktów i poda tajne hasło.
W przypadku dwóch lub więcej drużyn, które zdobędą ilość punktów plasującą je na pierwszym miejscu, zwycięzcę wyłoni rzut monetą lub kością.
W kwestiach spornych głos rozstrzygający ma organizator.
Uczestnictwo w grze oznacza akceptacje jej regulaminu.
Gra odbędzie się, jeżeli udział w niej zgłoszą przynajmniej 3 drużyny.
Punktacja:
10 pkt. – odnalezienie znaku
5 pkt.* – najlepsza relacja z wyprawy
4 pkt.* – drugie miejsce w kategorii relacji z wypraw
3 pkt.* – trzecie miejsce w kategorii relacji z wypraw
2 pkt.* – terminowe zamieszczenie relacji z wyprawy
-2 pkt. – skorzystanie z podpowiedzi
* relacja bez zdjęcia uczestników wyprawy z tajnym znakiem – 0 pkt.
Drużyny są zobowiązane do oceniania relacji innych drużyn (głosowania). Zabronione jest głosowanie na własną relację.
Nie wzięcie udziału w głosowaniu będzie skutkowało nie przyznaniem drużynie punktów za jej relację z wyprawy.
Przedwczesne opublikowanie relacji z wyprawy skutkuje dyskwalifikacją.
Drużyny mogą korzystać z podpowiedzi dowolną ilość razy.
Dodatkowe punkty będą do zdobycia w ostatecznej rozgrywce, po zakończeniu etapu wypraw.
Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyznania pierwszego miejsca w kategorii relacji z wypraw.
Każda drużyna jest zobowiązana podać organizatorowi numer telefonu, za pomocą którego będzie się z nim kontaktować. Organizator zignoruje próby kontaktu z innych niż znane mu numerów telefonów. Drużyny będą kontaktować się z organizatorem w poniższych przypadkach:
– w celu uzyskania podpowiedzi,
– w momencie odnalezienia tajnego znaku (potwierdzenie odnalezienia – SMS'em).
Organizator poda numer kontaktowy w momencie zgłoszenia się drużyny do gry.
Nagrody:
Dla zwycieskiej drużyny przewidziane sa:
– nagroda ufundowana przez Komende Hufca Warszawa-Wola,
– haftowana szarfa przypinana do proporca drużyny,
– 30% talon rabatowy na usługi firmy Talia (hp://tiny.pl/h3mf4).
Uczestnicy w trakcie gry są zobowiązani do przestrzegania przepisów obowiązujacego prawa oraz Prawa Harcerskiego. Organizator nie odpowiada za nieprzestrzeganie wyżej wymienionych zasad. W trakcie gry każda drużyna musi mieć pełnoletniego opiekuna, który odpowiada za uczestników.
Dodano 30 IX 2013 r.:
Organizatorem gry jest Koło Turystów Kampinoskich.
Dodano 20 X 2013 r.:
Drużyny są zobowiązane do oceniania relacji innych drużyn (głosowania). Zabronione jest głosowanie na własną relację.
Nie wzięcie udziału w głosowaniu będzie skutkowało nie przyznaniem drużynie punktów za jej relację z wyprawy.