But I still search for Your sweet lips...
Witam
Nazywam sie Michal jestem z Ostrołęki wlasnie stalem sie szczesliwym (mam nadzieje) posiadaczem KTM LC4 ADV 2000 motocykl zwiedzil z poprzednim wlascicielem kawal swiata i z ostatniej podrozy wrocil z zatartym silnikiem. Zastanawiam sie co robic remontowac na orginal czy wsadzac jakis inny silnik co polecacie ?
gdybym na tej bazie chcial stworzyc maxymalnie odchudzona wersje z najlepszym/najtrwalszym silnikiem jaki mozna tam wsadzic ?
Mam dosc duze doswiadczenie jesli chodzi o przerobki i modyfikowanie sprzetu (GS1100x z rozwierconym i mocno podkreconym silnikiem, Ducati 748 z podkreconym silnikiem od ST4S itd itp) niestety KTM rodzaje i modele to dla mnie czarna magia wiec by nie wywazac otwartych drzwi moja obecnosc na tym forum.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl natalia97.keep.pl
Nazywam sie Michal jestem z Ostrołęki wlasnie stalem sie szczesliwym (mam nadzieje) posiadaczem KTM LC4 ADV 2000 motocykl zwiedzil z poprzednim wlascicielem kawal swiata i z ostatniej podrozy wrocil z zatartym silnikiem. Zastanawiam sie co robic remontowac na orginal czy wsadzac jakis inny silnik co polecacie ?
gdybym na tej bazie chcial stworzyc maxymalnie odchudzona wersje z najlepszym/najtrwalszym silnikiem jaki mozna tam wsadzic ?
Mam dosc duze doswiadczenie jesli chodzi o przerobki i modyfikowanie sprzetu (GS1100x z rozwierconym i mocno podkreconym silnikiem, Ducati 748 z podkreconym silnikiem od ST4S itd itp) niestety KTM rodzaje i modele to dla mnie czarna magia wiec by nie wywazac otwartych drzwi moja obecnosc na tym forum.